Mijn buurt, mijn Spar.

Positionering

Positionering
Spar positioneert zich als de lekkere verswinkel in de buurt voor dagelijks gemak. Daarom wordt sinds 11 april 2011 de nieuwe pay-off ‘Mijn buurt, mijn Spar’ gevoerd. Deze pay-off sluit naadloos aan bij het buurtgevoel. Bewoners zijn namelijk stiekem best trots op hun buurt. De buurtbewoners zien dat Spar zich verbonden voelt met hun buurt. Dat versterkt het gevoel dat Spar met ze meedenkt. En dat je als buurtbewoner, dus ook het beste af bent bij Spar.

De kernwaarden van de Spar-merkstrategie richten zich op:

Betrokken
Dichtbij, geïnteresseerd in mensen, bindend, saamhorig, familiegevoel, vriendelijk, behulpzaam, thuisvoelen.

Hollands
Huiselijk, gezellig, met beide voeten op de grond, eenvoudig, rechtdoor zee, zakelijk, actief, op eigen wijze.

Kwalitatief
Waar voor je geld, vernieuwend, dienstverlenend, eigentijds.

  • image

    @BarbTems Wat fijn om te horen. De dag van onze chauffeur kan niet meer stuk!

    22 uur 10 minuten geleden
  • image

    RT @DenkDifferent: Worden we beste #supermarkt #ondernemers van 2015-2016? We zitten bij de laatste 3 met winkel @UtrechtSciPark! YEAHHHH..…

    2 dagen 11 uur geleden
  • image

    Bij SPAR vindt u vanaf donderdag 2 april een uitgebreid paasassortiment. Lees snel verder op: http://t.co/kycdwzvg3p http://t.co/eq1WujESxS

    7 dagen 21 uur geleden
  • image

    @mrnxvinkenborg We hebben uw opmerking ook via de website ontvangen. Zodra we een passende oplossing hebben, laten we het u direct weten.

    1 week 20 uur geleden
  • image

    @mrnxvinkenborg Wat vervelend om te horen. Heeft u de aankoopdatum en de verpakkingscode? Dan kunnen we een optimale oplossing zoeken.

    1 week 21 uur geleden
  • image

    @FnF_Ov3rd0ze Wat vervelend. Kun je in een persoonlijk bericht laten weten in welke SPAR winkel dit is gebeurd?

    1 week 2 dagen geleden
  • image

    @XLavender Wellicht spoedig. Houd de tv in de gaten 😊

    1 week 3 dagen geleden
  • image

    @WagOudRijswijk Wat vervelend om te horen. We gaan de situatie met de chauffeur opnemen.

    1 week 3 dagen geleden
  • image

    @XLavender Het plaatje is ter indicatie van het batchnummer, zodat we de klacht optimaal kunnen oplossen.

    1 week 3 dagen geleden
  • image

    @WagOudRijswijk Zo te zien is er een afsluiting van de Haagweg, waardoor onze chauffeur onverhoopt verkeerd is gereden.

    1 week 3 dagen geleden