Mijn buurt, mijn Spar.

Positionering

Positionering
Spar positioneert zich als de lekkere verswinkel in de buurt voor dagelijks gemak. Daarom wordt sinds 11 april 2011 de nieuwe pay-off ‘Mijn buurt, mijn Spar’ gevoerd. Deze pay-off sluit naadloos aan bij het buurtgevoel. Bewoners zijn namelijk stiekem best trots op hun buurt. De buurtbewoners zien dat Spar zich verbonden voelt met hun buurt. Dat versterkt het gevoel dat Spar met ze meedenkt. En dat je als buurtbewoner, dus ook het beste af bent bij Spar.

De kernwaarden van de Spar-merkstrategie richten zich op:

Betrokken
Dichtbij, geïnteresseerd in mensen, bindend, saamhorig, familiegevoel, vriendelijk, behulpzaam, thuisvoelen.

Hollands
Huiselijk, gezellig, met beide voeten op de grond, eenvoudig, rechtdoor zee, zakelijk, actief, op eigen wijze.

Kwalitatief
Waar voor je geld, vernieuwend, dienstverlenend, eigentijds.